L'A.C.I. naviga (dalla carta al mondo)
ideato e curato da Cesare Bumma

L’Associazione Culturale Italiana di Torino è impegnata a divulgare e diffondere la cultura. Il progetto ideato e curato dal Presidente dell’A.C.I. Cesare Bumma con la collaborazione della dr.ssa Rosa, Lia Lauria ha la finalità di salvaguardare, trascrivere e rendere disponibile agli studiosi l’enorme patrimonio culturale di 61 anni di attività dell’A.C.I. (Archivio Storico).

orologi replicaorologi replica

The replica rolex has been made to ensure that every aspect of the replica panerai watch has been precisely studied and matched with the authentic model in order to offer its wearer a chance of having a feeling of owning one of the most luxurious pieces of jewelry in the world. Also, the replica rolex submariner watches minute and hour-hands are as accurate as can be with each tick, ensuring the wearer a tool of fashion and reliability for their time.